Zapraszam do lektury panoramicznego bloga. Będę tu nieregularnie umieszczał moje przemyślenia na tematy panoramiczne, panoramiczne ciekawostki oraz linki do ciekawych panoramicznych stron. Może to się komuś przyda i będą tacy, którzy tu czasami zaglądną. Tych, którzy tu trafili inaczej niż z mojej witryny, zapraszam do jej obejrzenia: http://zieba.wroclaw.pl/

sobota, 28 sierpnia 2010

Góry Rondane w Norwegii

Spędziłem w tym roku kolejny piękny urlop w Norwegii. Tym razem byliśmy w najstarszym parku narodowym Norwegii w górach Rondane. Rondane to przepiękne, łagodne, ciche, puste, łatwo dostępne góry. Jednym słowem wspaniałem miejsce na urlop dla pięćdziesięciolatków. Oczywiście wykonałem w Rondane kilka panoram (tym razem płaskich). Zapraszam do ich obejrzenia tu. Panoramy z Rondane można obejrzeć pod koniec listy panoram z wszystkich moich wypraw do Norwegii.