Zapraszam do lektury panoramicznego bloga. Będę tu nieregularnie umieszczał moje przemyślenia na tematy panoramiczne, panoramiczne ciekawostki oraz linki do ciekawych panoramicznych stron. Może to się komuś przyda i będą tacy, którzy tu czasami zaglądną. Tych, którzy tu trafili inaczej niż z mojej witryny, zapraszam do jej obejrzenia: http://zieba.wroclaw.pl/

wtorek, 17 maja 2011

Kościół Uniwersytecki we Wrocławiu

Zapraszam do obejrzenia wirtualnej wycieczki po Kościele Uniwersyteckim we Wrocławiu.
Panoramy w tym najpiękniejszym barokowym kościele Wrocławia zacząłem wykonywać razem z moją córką Martą już w grudniu, ale całość wycieczki została skończona dopiero w maju.
Szczególnie pragnę zwrócić uwagę na dwie gigapanoramy wchodzące w skład tej prezentacji. Częściowa panorama fresku na sklepieniu to największa panorama jaką do tej pory wykonałem. Szerokość jej pliku źródłowego to 68 000 pikseli. Oglądając ją w dużym powiększeniu można zobaczyć szczegóły niedostępne gdy ogląda się ten fresk "na żywo"